tisdag 27 januari 2015

Kaffe

Martina (ja, länge sedan jag gjorde reklam för hennes blogg) är i USA för tillfället och i helgen när hon var ute så hade hon som vanligt fotat en del.
En tavla fångade mitt intresse och jag började googla runt för att se om det fanns fler roligheter och om man kanske kunde få roligheterna på en bild, en kopp eller en t-shirt.

20150122_184953
Nu stal jag den här från hennes blogg utan att fråga.
Om någon tycker det känns väldigt fel så tar jag bort den.
Som ni kommer att märka så finns det i så fall liknande bilder att limma in här.

My bloodtype is coffee tyckte jag var rolig

 My Blood Type Is Coffee | Athletic T-shirt | Front


KEEP CALM and DRINK COFFEE #elephant #coffee #keepcalm

Internet är ganska stort när man kan hitta en blå elefant (jo, den är blå) som dricker kaffe.
Här kommer en till.

Elephant on break

Just make the coffee!! A little fun for our #FairTrade coffee lovers!

Den här sista bilden har ju inget med kaffe att göra, men förklarar istället varför vissa elefanter fortfarande är grå...
Vätskebrist!!!!!
elephant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar