torsdag 1 maj 2014

Tatueringstanke

Jag är som ni säkert vet klart skeptisk till tatueringar trots att jag själv satt där i stolen den 1 april 1996 och blev förgiftad på livstid.
Den gången så var motivet givet och fanns i min hjärna och i mitt hjärta redan innan jag kom på att det skulle bli en tatuering.
Ärligt talat så är det nog motsatsen som jag är skeptisk till...
Alltså att bestämma att man ska ha en tatuering först och sedan börja leta motiv.
Nu får jag bara acceptera att alla inte är som jag och enbart hålla tyst och inse att alla gör som dom vill med just sin kropp och sina pengar.

Jag har väl varit inne på att ha någonting slingrandes från överarmen upp till halsen, men den tatueringstanken har stannat vid en dålig tanke.
Vissa har varit inne på att jag borde ha en elefanttatuering, men den iden har jag aldrig känt mig stödjande i.

Nu har jag däremot en ide som kommit i rätt ordning och därför kanske kommer at bli av.
Motivet är klart i mitt huvud och jag gillar tanken på att ha den som tatuering.
Roade mig med att bildgoogla lite nu för den här tatueringen borde jag inte vara ensam om.
Hittade många som såg ut ungefär så här:
 
Börjar ni förstå hur min ska se ut ?
Just det...
 
 
Passar ju extra bra nu när jag just fyllt 42 och den 1 november fyller 42 år 195 dagar.
Maratonlopp den dagen såklart och varför inte en tatuering strax innan ??!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar