fredag 25 april 2014

Kommande evenemang

Just nu är det enbart trädgårdsfix i mitt huvud och att träna på annat sätt än att gräva djupa hål i marken känns inte alls intressant nu.
Inget att hetsa upp sig över...
Det enda som händer på löparfronten är att loppen närmar sig och faktiskt så blir dom lite fler också.
Att jag nu betalat både startavgift och boende till Borås 6 timmars i november och till Stavangermaran i augusti är nu både flyg och hotell bokade.
Något oväntat (mest för mig själv) så ska jag springa Stockholm maraton i år och det är ju relativt snart (31 maj)
Nästa helg så är det dags för Kanallöpet (halvmara) och de senaste veckornas brist på löpning så kan jag väl knappast ha några större planer om det loppet.
Bra om förkylningen kan dra dit pepparn växer så att jag kan springa en sväng på söndag.
Black River Run i Västerås i september känns nästan som årets lopp, för där ska jag ta mig i mål och det ska bli så häftigt.
I och för sig så måste jag komma tillbaks till träningsfokus så att jag i alla fall har en ärlig chans att i år ta mig under 3,30 på maraton.
Frågan är om det blir fler maror än Stockholm och Stavanger (och Barcelona då som redan är både avklarad och nedkastad i söppelbytta.)

Andra saker som jag bokat in och ser fram emot är detta...
12 maj -föreläsning med Tommy Svensson -ett hälsosammare liv
27 juni -Bråvalla festival -musik med bland annat The Hives, Blasterjaxx, Alesso mm.
17-20 juli -Lchf-camping med föreläsningar. Stuga med Stina, Rebecca och Mary blir kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar