fredag 27 mars 2015

Balaton Szupermarathon -race report

And I don’t even know how I survive....
No I don’t even know if I’m alive....
This is what it feels like
Just de här orden dånade in i mitt huvud under loppet....
Nja...
Dånade gjorde dom, men det var underbar musik i mina öron samtidigt som jag hade loppets bästa utsikt vid 41 km den sista dagen.
Jag var pigg, jag hade 8 km till mål och jag log.
Fantastisk känsla just där.
Det var svagt utför och det hade just varit en vätskekontroll.
Jag skulle både överleva och jag har sällan känt mig mer levande än just där och då.
 
Vi tar hela resan och loppet från början....
forstsättning följer...
 









 
 

2 kommentarer:

  1. Väntar fortfarande på race report. Hur var det??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linda ;-) ja, det är så illa att jag inte fixat den här saken och att jag inte gjorde det direkt för nu blir det inte lika lätt längre.
      Jag hoppas att jag får till det, men jag lovar inget (vilket jag i och för sig redan gjort en gång)

      Radera