onsdag 2 september 2015

2016....drömmer lite

Jag hörde på radion härom dagen att det är drömmen om en viss upplevelse som är hela grejen med oss människor.
Om vi skulle nå dit vi drömmer så tar lyckan ganska fort slut och vad finns sen liksom...

Att tänka, planera och drömma vilka löparäventyr man ska ge sig ut på är fantastiskt kul, men jag tycker nog allt att det är roligt när man väl är på startlinjen och även efteråt med alla minnen.

Årets äventyr nummer ett för mig var Balaton Szupermaraton, 195 km på fyra dagar.
Att ha nått årets mål redan i mars har mest känts skönt tycker jag.

Gissar att jag kommer att komma tillbaka till årets lopp runt nyår och det kommer jag absolut att göra med mina tankar om lopp och annat för 2016 också, men eftersom det som sagt är så kul så måste jag redan nu börja peka och drömma lite....

I november så går loppet Global Limits Cambodia - The Ancient Khmer Path vilket är en 6 dagars tävling där man sammanlagt springer 220 km.
Stage 1 (30,8km)
Stage 2 (36,4km)
Stage 3 (62,2km)
Stage 4 (29,7km)
Stage 5 (44,0km)

 
Stage 6 / Finish in Angkor (16,7km)


 Add the ultimate highlight to your running career by combining the adventure of a challenging run with unique and impressive insights into an ancient culture!

Witness the amazement in children's eyes when they watch you run through their aboriginal villages!

Experience the beauty of unspoiled nature and wildlife in a country that still is one of the world's best kept secrets!

Start the race in Buddhist temple were monks will be wishing you the best of luck for the race, camp in ancient temples which served as filming location for the movie "Indiana Jones" and refresh your senses underneath 25m high waterfalls.

Run through temple ruins built more than 1000 years ago and finish the race in front of the world heritage site of Angkor Wat!

Ska hitta lite bilder en annan dag och sen fortsätta berätta om mina drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar