tisdag 11 november 2014

50 dagar kvar

Vi har just nu 50 dagar kvar på det här året.
Det slog mig härom dagen att jag inte tittat till på mina nyårslöften på länge, typ hela året...

Såg att jag förra året klarade 10 och klarade inte 10 av de nyårslöften jag hade då.
Ibland var det lite tveksamt om jag fick godkänt och jag märkte att jag var en hård domare.

Kanske svårt att ändra läget så mycket på de här 50 dagarna och en del av dom är ju helt körda sedan länge.
Vi tittar lite....



FFFF....I år ska jag inte bara skriva ut hur många böcker jag ska läsa utan också vilka.
De fyra på översta raden ska jag läsa.
Dom på nedersta raden ska jag i alla fall läsa en, men jag kommer nog inte ge mig själv godkänt om jag inte läser två.
Så ska jag också köpa och såklart läsa dessa.

Omslagsbilde Fettfrälst! Stark, frisk & snygg på högfettkost


Jaha, dom här fyra sista har jag läst, bra så långt.
Av dom på första bilden ser det mörkare ut.
2 av 4 på översta raden och en på den undre och faktiskt så har jag inte läst hela den, då den innehåller mängder med övningar som jag inte gjort alla.
Det kommer ej att bli godkänt.

FFF...Jag ska inte köpa någon lykta, någon pläd, några löparskor eller någon löpartop i år.

HAhaaaa...ej godkänt kan jag säga.
Om 50 dagar kommer bildbevis.

FFFF...Ska se till att jag verkligen kommer iväg på lchf-kryssning, lchf i Säffle, maraton i Barcelona och maraton i Stavanger.

YES !!!!!!!!!!!!!!!!!

FFFF...I min löpartråd om 2013-2014 så var jag mest luddig och inte så målinriktad som jag faktiskt kommer att vara här.
Här handlar det om löften och att se till att löften infrias.

...ska springa 200 mil
....ska se till att min kropp är vältränad och stark (ben, mage, rygg) och att den håller en vikt på ca.77kg)
...ska springa intervaller så gott som varje vecka.
...använda min backe till intervaller väldigt ofta.
...besöka och slita mig uppför Yxbacken minst fem gånger (fem tillfällen alltså) under det första halvåret.
...Delta och komma minst sex mil i en 6-timmarstävling.
...Delta och komma i mål i Black River Run, helst under 9 timmar.
...Springa maraton under 3,30.
...Springa halvmaraton under 1,40 (1,38 också)
...verkligen försöka att springa Broarna runt och/eller Grebyrundan under dom veckor det körs.
...träna, äta, vila och tävla på ett klokt och bra sätt.

Jaa ni, vi kan väl bara konstatera att det inte ser bra ut alls.
Vi benar ut allt om 50 dagar.

Det här var bara ett litet plock av alla nyårslöften.
Vad dom där F:en betyder ska jag försöka att komma på till nyår också.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar