tisdag 4 november 2014

Mina maror

När jag åkte hem från Österlen i helgen så började jag att fundera på hur många maror jag har sprungit i mina dar.
Börjar det bli dags för jubileum eller ?
Beslutade mig för att ägna mig åt trafiken och sportradion och istället skriva upp dom där marorna, typ idag.
Kanske kastar över det här inlägget från blogg till rubriken "tävlingar" senare.

1998-oktober     Drammen maraton
1999-juni           Stockholm maraton
2013-juli            Vansbro maraton
2013-augusti      Finspång maraton
2013-november Valencia maraton
2014-mars         Barcelona maraton
2014-augusti     Stavanger maraton
2014-november Österlen maraton

I september 1998 så startade jag i Oslo maraton, men bröt efter att ha varit allt annat än frisk.
Min bästa tid, 3,35,05 är från Drammen maraton.
Jag gissar att det kommer att bli en till i år, Decembermaraton i Örebro i slutet av december.
Då blir nummer tio nästa år.
Gissar att det kommer att minst fem stycken under 2015.

Mina ultarlopp är inte direkt så många ännu...

2013-september Black River Run-bröt efter 49 km.
2014-september Black River Run 50 miles.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar