söndag 17 augusti 2014

0 meter

Jag skulle springa minst tre pass under fredag-lördag-söndag...
Skulle...
Det blev exakt 0 pass.
Exakt 0 meter.
Nae, jag är inte sjuk.
Vissa gånger tänkte jag att "jag gör det senare", någon gång var jag lite seg, någon gång regnade det, men den största anledningen var att jag hade annat att göra.
Annat som jag ville göra.
Inte att måla dom där fönstren som väntat två år på att bli målade och inte att äntligen bli klar med den där gäststugan som var så otroligt kul för någon månad sedan.
Nae, här är boven i dramat och hoppas nu att jag kan hitta en bild på den...


Hittade ingen bild på spaden för det var den jag ville visa upp.
Spelar inte så stor roll för det var här spaden och jag var en hel del i helgen.
Vi har nått botten och hunnit en hel del längre än vad den här bilden visar.
Misstänker att den här gropen kan komma att bli väldigt stor.
 
Imorgon är en ny dag och en ny vecka.
Imorgon är det 12 dagar tills jag ska dra på mig nummerlapp och starta i Stavanger maraton.
Synd att inte heller detta maraton fick den uppladdning den förtjänade, men jag tar ett pass imorgon så får vi se sen.
Just det, jag skriver det här och jag tar ett pass imorgon.
Tar med löparkläder till jobbet, åker från jobbet till något nytt, kul ställe och springer där.
 
Imorgon är förresten skolstart och jag känner mig så fantastisk priviligierad att få ta emot 22 stycken små sexåringar till förskoleklass.
Det är lycka och glädje av stora format vill jag lova :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar