fredag 8 augusti 2014

Mycket böcker blev det

Skaldeman dök upp i gruppen på facebook som bär hans namn efter att någon börjat prata om en nyutgåva av en av hans böcker.
Om man handlade på stört så fick man köpa boken, signerad för 200:-.
Jag skrek till och boken kom i lådan idag.
 
Igår så såg jag att Kostdoktorn hade läst den nya kokboken av Anne Aobadia och han tokhyllade den.
Inte för att är heltänd på kokböcker, men när jag såg att det var en massa olíka kryddsmör, olika röror och såser så blev jag ändå så nyfiken att jag beställde boken.
159:- är ju inte jättemycket.
Väl inne i Paginabutiken så hittade jag en hel bunt med lchf-böcker som var tokreade.
Alltså blev det några till i vår vän kundkorgen.
 50:-
70:-
50:-
30:-
30:-
50:-
195:-
 
Om några veckor så kommer Perlmutters bok (Hotet mot din hjärna) ut och den ska såklart också beställas.
 
Idag köpte jag också dessa...
 

Ett par Set-kalsonger har jag inte köpt på ganska många år nu, men idag var det dags igen.
 
Idag var dagen då man kände att ens jobb är väldigt skiftande och arbetsklädseln snuddar vid semesterklädseln.
Vi hade nämligen vattenkrig ute på gården och det är ju fantastiskt roligt.
Idag var vi fem vuxna som var med och givetvis så lyser det glädje om barnen.
Inte varje dag dom får bomba fröknarna och magistrarna med vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar