torsdag 18 september 2014

En och en halv dag till start.

Trots att jag nu i några år med stort nöje haft teknik i min skola så kan man absolut inte kalla mig för särskilt teknisk.
Att jag idag provat att hitta några podcast, kunna ladda ner dom i datorn och sedan föra över dom till min ipod var ju i alla fall ett steg för mycket för att det skulle funka.
Jag har nu accepterat läget att det inte blev av.
Däremot så har jag lyssnat en hel del på herrarna Colting och Larsson ikväll så det steget fixade jag i alla fall.
 
Båda två är vana att springa väldigt långt och när man lyssnar på dom så slås man inte bara av att dom verkligen brinner för sitt idrottande som för dom till 100% är en livsstil, utan också att dom säger så mycket klokt.
 
 
Nu fixade jag däremot att trycka in boken Doppler av Erlend Loe i ipoden.
Fantastisk annorlunda historia, men otroligt underhållande och med Lennart Jähkels röst blir den kanon.
Vi får se om jag njuter av den här på lördag.
 
På tal om teknik så faller den här älsklingen ihop mer och mer och gissningsvis så får jag lappa ihop den till lördag med både tejp och ståltråd.
Utan den är jag inget.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar