lördag 11 oktober 2014

Bra att ha shopping

Vissa saker behöver man och jag gillar det enkla och behagliga att klicka sig fram på nätet och beställa den vägen.
Kan ju vara skönt att slippa ta med salt i små foliepaket som jag gjorde under Stavanger maraton.
Det här känns lite smidigare.
Tydligen innehåller dessa också koffein.








Cocosa Pure coconutKokosolja behövs alltid och jag känner att jag nog kan öka intaget ganska så mycket.
Cocosa grön har jag testat tidigare ch nu testar jag denna.


D-vitamin behövs nu när solen snart gömmer sig i några månader.

Magnesium och Zink tar jag redan, men inte i det här märket.
Toothpaste Salt
Tandkräm är intressant och jag märker att jag varierar väldigt mycket.
Nu har jag kört en tub vanlig tandkräm, men det är endast för att den andra tuben tog slut.
Salttandkräm har jag inte testat tidigare.

På tal om shopping så hade jag fått en paketavi i postlådan i fredags.
Mycket irriterande då jag var och handlade just vid utlämningsstället 10 minuter tidigare.
Varför inte som vanligt få ett meddelande på telefonen eller ett mail som också kollas genom telefonen, något som jag såklart gjorde innan jag gick in i affären.
Tanken att det faktiskt kunde vara cykeln och mitt benskydd som kommit gjorde att jag inte kunde hålla mig utan i morse innan färden till skärgården så hämtade jag paketet.
Inte cykeln och ite ens benskyddet.
Bara tröjan som jag beställde förra veckan.
Varför inte få den lilla påsen direkt ner i postlådan liksom....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar